Lámpagyár

ahol a fény születik

Orbánnak dolgozik a 168 óra?

2018. november 16. 13:38 - Lámpagyár

A 168 óra felületén megjelent a 472., de lehet, hogy 683., az ellenzéket minden mindegy alapon gyalázó dolgozat. Értjük mi, hogy a sajtó függetlensége, meg a bírálat joga, jogossága, de nem lehet nem észrevenni a tendenciát.
Tóth Ákos főszerkesztő már odáig merészkedett most megjelent dolgozatában, hogy

"ma az ellenzék semmilyen ellenállást nem tanúsít, nincs érdemi mondandója, lassan már reagálni sem képes a történésekre"

Miféle ócska újságírás ez? Egy olyan lap és portál kér számon az ellenzéken bármit, amelyik alig számol be ellenzéki sajtótájékoztatókról, közleményekről?

Ez az állítás, bár van egy nem túl masszív közönségréteg, amelyik megeszi az afféle szöveget, súlyosan tendenciózus és igazságtalan, sőt, hazug. Pont azt a feladatát nem teljesíti az elemző újságírásnak, ami az egyik legfontosabb feladata lenne: a jelenségek árnyalt értelmezése. Az ellenzéki pártok ugyanis különbözőek, a választás óta eltelt fél évben is különböző utakat járnak be. Ne látná a különbséget a 168 óra főszerkesztője? Tóth Ákos ugyanilyen lesújtóan gondolkodik civilekről is, a szakszervezetekről is, vagy csak a pártokat utálja?koves-slomo-fmd-11-800x533.jpgA sokadik ugyanilyen írás annak a Köves Slomónak a lapjában jelenik meg, aki egy szórólapon nyíltan a Fidesz mellé állt az áprilisi választás előtt. Ugyanez a Slomó adja az egyházi közösségét a holokauszt Schmidt Mária-féle relativizálásához.

Csak nem arról van szó, hogy Tóth Ákos a Fidesz érdekei és szándékai szerint tünteti fel így azt az ellenzéket, amely a független intézmények megszállása, a sajtószabadság felszámolása, az igazságszolgáltatás megszállása ellenére is több listás szavazatot kapott, mint a Fidesz?

Ki másnak segít Tóth Ákos, az ellenzéket árnyalatlanul gyalázó írása, mint a Fideszt szolgáló Köves Slomónak, és így végső soron Orbán Viktornak? Már ennyire a Fidesz felügyeli a 168 órát?Az Orbán-rezsim kilencedik évében a 168 órának, és a magát függetlennek és/vagy ellenzékinek tartó sajtónak is el kell döntenie, hogy ilyen hazug cikkekkel Orbánt segítik, vagy a kritika jogát fenntartva, de nem mindent és mindenkit összemosva, az ellenzék küzdelmeit méltányolva is képesek tájékoztatni olvasóikat.

A 168 óra főszerkesztője az ellenzék szemére veti, hogy "reagálni sem képes a történésekre", miközben pár hete ő rúgta ki a laptól Bolgár Györgyöt, a Fidesz politikusait korábbi nyilatkozataikkal szembesítő rovatával együtt.

Mester Ákos szellemi örökségébe ezzel is sikerült rendesen belerondítani. Az alapító főszerkesztő egy ilyen minőségű dolgozatot sosem engedett volna megjelenni.

A hivatalos statisztika szerint az elmúlt egy évben a 168 óra példányszáma közel 14 százalékkal csökkent, egy-egy lapszámból már alig több, mint tízezer példányt adnak el.

Már értjük, hogy miért ez a zuhanás.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lampagyarblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7214376093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.